Chatbot Hei!
Tavoitat meidät chatissa arkisin klo 9-16

Yrittäjän edunvalvontavaltuutus - Tilaa helposti verkosta!

Heräsikö kysyttävää?

450,00 

(Alv 0 %)

Yrittäjän edunvalvontavaltuutus

Edunvalvontavaltuutus on viranomaisen määräämää edunvalvontaa joustavampi tapa järjestää asioiden hoito sen varalta, että henkilö tulee itse kykenemättömäksi hoitamaan omia asioitaan. Laatimalla edunvalvontavaltakirjan voit määrätä asioidesi hoidosta, kun et itse niitä enää pysty hoitamaan.

Yrittäjän edunvalvontavaltuutus

 

Edunvalvontavaltakirjalla voit määritellä mm. kuka asioitasi hoitaa, miten asioitasi pitää hoitaa sekä kuka ja miten esimerkiksi yrityksesi asioita hoitaa. Otamme edunvalvontavaltakirjan laadinnassa huomioon aina sekä siviilioikeuden että yritystoiminnan vaikutuksen kokonaisuuteen.

 

 Voit ostaa tuotteen myös ottamalla meihin yhteyttä 040 1911 545 / myynti@talvea.fi tai jättämällä yhteydenottopyynnön alla olevalla lomakkeella.

TALVEA Avainlippu palvelu

Työn sisältö: edunvalvontavaltuutus

  • Edunvalvontavaltuutuksen laatiminen ja räätälöinti asiakkaan tilanteeseen.
  • 1-2 tapaamista tarpeen mukaan.
  • Vaihtoehtojen läpikäynti sekä ohjeistukset mm. valtuutuksen voimaan saattamiseksi.

Miten yrittäjän edunvalvontavaltuutuksen ostaminen TALVEAn verkkokaupasta tapahtuu?

    1. Lisää tuote ostoskoriin ja viimeistele ostoksesi kassalla.
    2. Saat sähköpostiisi tiedon tilauksen onnistuneesta vastaanottamisesta.
    3. Tilauksia käsitellään arkipäivisin. Käsittelyn jälkeen saat sähköpostiisi allekirjoitettavaksi toimeksiantokirjeen, mikäli estettä asiakkuuden hyväksynnälle ei ilmene.
    4. Toimeksiantokirjeen allekirjoittamisen jälkeen asiantuntijamme on sinuun yhteydessä ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.
    5. Mikäli valitsit maksutavaksi laskun, työ laskutetaan toimeksiannon valmistumisen jälkeen tai kerran kuukaudessa työn etenemisen mukaan.

    Muuta huomioitavaa yrittäjän edunvalvontavaltuutuksen ostamisessa

    • Arvioimme aina asiakkaan kokonaistilanteen ja suosittelemme tarvittaessa laajempaa palvelua perusasiakirjan laatimisen lisäksi.
    • Työ sisältää laskennallista työaikaa noin 0,5 päivää, mikä riittää hyvin tavanomaisen sopimuksen laadintaan, tarkennuksiin ja läpikäyntiin. Mikäli työn edetessä tulee esiin, että edunvalvontavaltuutuksessa olisi asiakkaan edun mukaista ottaa asioita laajemmin huomioon tai työ vaatii sellaista lisäselvitystä, mitä ei kohtuudella voida sisällyttää alkuperäiseen työmääräarvioon, sovitaan tällaisesta lisätyöstä erikseen.
    • Tapaamiset järjestetään ensisijaisesti verkkotapaamisina.
    • Mikäli asiakirjan allekirjoittaminen tapahtuu muualla kuin TALVEAn toimitiloissa, asiakas vastaa itse asiakirjaan vaadittavien todistajien hankkimisesta ja todistajien esteellisyydestä.
    • Ostaessasi yrittäjän edunvalvontavaltuutuksen verkkokaupastamme, saat palvelulle 100 % tyytyväisyystakuun.
    • Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero.

    Palvelun tuottamisesta vastaa KTM Sari Leipälä

    Sari Leipälä
    KTM, Osakas
    040 191 1545
    sari.leipala@talvea.fi

    Sari vastaa TALVEAn laki- ja veroneuvontapalveluista. Sari on toiminut vuodesta 2018 erilaisissa neuvontatehtävissä ja omaa monipuolisen näkemyksen yrityksen ja yrittäjän juridisista ja verotuksellisista kysymyksistä.

    TALVEAn tyytyväisyystakuu koskee kaikkia verkkokaupasta ostettuja konsultointipalveluja.

    Tyytyväisyystakuu tarkoittaa, että mikäli et ole tyytyväinen saamaasi palveluun, ei laskutettavaa työtäkään synny. Tyytymättömyyttä aiheuttavat asiat pyritään aina ensin ratkaisemaan avoimesti keskustellen. Jos kaikkia osapuolia tyydyttävää ratkaisua ei löydy, jätämme toimitetun, mutta laskuttamattoman työn takuun puitteissa laskuttamatta.

    Tilintarkastuspalvelut on rajattu takuun ulkopuolelle lainsäädännön ja hyvän tilintarkastustavan vaatimuksista johtuen.

    450,00 

    (Alv 0 %)

    Sari Leipälä

    Kaipaatko lisätietoa? Soita minulle, niin keskustellaan aiheesta tarkemmin. 

    Sari Leipälä
    KTM, Osakas
    040 191 1545
    sari.leipala@talvea.fi

    Sari vastaa TALVEAn laki- ja veroneuvontapalveluista. Sari on toiminut vuodesta 2018 erilaisissa neuvontatehtävissä ja omaa monipuolisen näkemyksen yrityksen ja yrittäjän juridisista ja verotuksellisista kysymyksistä.

    Osta verkosta tai ota yhteyttä!

    TALVEAn verkkokaupasta ostat asiantuntijapalveluita helposti ja vaivattomasti. Voit myös jättää yhteydenottopyynnön alla olevalla lomakkeella, niin olemme sinuun pian yhteydessä.

    Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

    Tutustu TALVEAn tietosuojaselosteeseen. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

    TALVEA verkkokauppa

    Olemme vahvasta osaamisesta tunnettu asiantuntija- ja tilintarkastusyhteisö. Palvelemme asiakkaitamme kaikkialla Suomessa 25 vuoden kokemuksella.

    TALVEAn verkkokauppa tarjoaa helpon ja vaivattoman tavan vertailla ja ostaa asiantuntijapalveluita verkosta. Mikäli et löydä sopivaa palvelua, käy katsomassa palvelumme yrityksille ja julkishallinnolle tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Onko sinulla kysyttävää?

    Ota meihin yhteyttä:

    Miten ostaminen TALVEAn verkkokaupasta toimii?

    1. Tilaa tuote

    Vie tuote ostoskoriin. Siirry kassalle viimeistelemään ostoksesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi välittömästi onnistuneen tilauksen jälkeen.

    2. Hyväksy toimeksiantokirje

    Käsittelemme tilauksesi viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Lähetämme virallisen toimeksiantokirjeen sinulle allekirjoitettavaksi, mikäli estettä asiakkuuden hyväksynnälle ei ole.

    3. Työn aloitus

    Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä heti toimeksiantokirjeen hyväksymisen jälkeen ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.

    4. Maksaminen

    Työ laskutetaan toimeksiannon luonne huomioiden joko työn valmistumisen jälkeen, työn etenemisen mukaan tai ennakkolaskulla ennen työn aloittamista. Voit myös valita sopivimman maksutavan maksunvälittäjämme valikoimasta.

    Verkkokaupan yleiset sopimus- ja toimitusehdot

    TALVEAn yhteistyökumppaneita

    Miten ostaminen TALVEAn verkkokaupasta toimii?

    1

    Tilaa tuote

    Vie tuote ostoskoriin ja siirry kassalle viimeistelemään ostoksesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi välittömästi onnistuneen tilauksen jälkeen.

    2

    Hyväksy toimeksiantokirje

    Käsittelemme tilauksesi viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Lähetämme virallisen toimeksiantokirjeen sinulle allekirjoitettavaksi, mikäli estettä asiakkuuden hyväksynnälle ei ole.

    3

    Työn aloitus

    Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä heti toimeksiantokirjeen hyväksymisen jälkeen ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.

    4

    Maksaminen

    Työ laskutetaan toimeksiannon luonne huomioiden joko työn valmistumisen jälkeen, työn etenemisen mukaan tai ennakkolaskulla ennen työn aloittamista. Voit myös valita sopivimman maksutavan maksunvälittäjämme valikoimasta.