Chatbot Hei!
Tavoitat meidät chatissa arkisin klo 9-16

Ylimääräisen yhtiökokouksen pöytäkirjamalli - TALVEA

Heräsikö kysyttävää?

Alkaen 15,00 

(Alv 0 %)

Ylimääräisen yhtiökokouksen pöytäkirja

Tuntuuko ylimääräisen yhtiökokouspöytäkirjan laatiminen työläältä?

Osta ylimääräisen yhtiökokouksen pöytäkirjapohja helposti verkkokaupastamme. Saat valmiiksi laaditun pöytäkirjamallin yleisimmillä ylimääräisessä yhtiökokouksessa käsiteltävillä lausekkeilla välittömästi sähköpostiisi.

Halutessasi voit lisätä palveluun asiantuntijan tarkistuksen ja kommentit täytetystä pöytäkirjasta. Voit myös ostaa pöytäkirjan laatimisen avaimet käteen -periaatteella, jolloin asiantuntijamme laatii pöytäkirjan puolestasi.

Ylimääräisen yhtiökokouksen pöytäkirjamalli

Ylimääräisiä yhtiökokouksia voidaan järjestää aina silloin kun niihin on tarvetta jonkin päätöksen tekemiseksi. Ylimääräisessä yhtiökokouksessa päätettäviä ja mallipohjaan sisältyviä asioita ovat esimerkiksi omien osakkeiden hankinta, tilintarkastajan valinta, tilikauden muuttaminen, osakeanti, yhtiöjärjestyksen muuttaminen ja osingonjako.

Tilaa ylimääräisen yhtiökokouksen pöytäkirja haluamallasi palvelutasolla.

Taso 1: Tee se itse -malli
Taso 2: Tee se itse + tarkasta valmis asiakirja asiantuntijalla
Taso 3: Avaimet käteen -malli

 

Miten hyödyt palvelusta?

Ajansäästö: Valmis pöytäkirjamallipohja säästää aikaa, kun ei tarvitse laatia uutta tyhjästä ja etsiä tietoa pöytäkirjalle asetetuista vaatimuksista. Samalla vapautat kädet yrityksen avainhenkilöiltä pöytäkirjojen laatimisen osalta muihin lisäarvoa tuottaviin tehtäviin.

Selkeys: Vaatimusten mukainen pöytäkirjapohja selkeyttää kokousten kulun dokumentaatiota, minkä myötä käsiteltyihin asioihin on helpompi palata ja saada käsitellyistä asiakokonaisuuksista selkeämpi kuva.

Lain- ja säännösten mukaisuus: Valmiin pöytäkirjamallin avulla voidaan varmistaa, että rakenne ja sisältö ovat lainsäädännön vaatimusten mukaisia. Lisäksi tasoilla 2 ja 3 voidaan varmistaa, että merkittävissä hallituksen tai yhtiökokouksen päätösvaltaan kuuluvissa asioissa on noudatettu soveltuvia lakeja.

Päätösten asianmukaisuuden osoittaminen jälkikäteen: Mahdollisissa erimielisyyksissä tai riitatilanteissa sisäisten tai ulkoisten sidosryhmien kanssa on tärkeää, että päätösten asianmukaisuus on mahdollista osoittaa luotettavasti jälkikäteen.

Voit ostaa tuotteen myös ottamalla meihin yhteyttä 040 1911 545 / myynti@talvea.fi tai jättämällä yhteydenottopyynnön alla olevalla lomakkeella.

      TALVEA Avainlippu palvelu

      Palvelutasot ja sisältö:

      Taso 1: Tee se itse -malli

      • Maksettuasi palvelun, saat vaatimusten mukaisen ylimääräisen yhtiökokouksen pöytäkirjapohjan käyttöösi sähköpostitse / ladattavaksi palvelimellesi.
      • Pohja on helposti muokattavissa kokouksen kulun mukaisesti.

      Taso 2: Tee se itse ja tarkasta valmis asiakirja asiantuntijalla

      • Palvelu sisältää tason 1 mukaisen kokouspöytäkirjapohjan sekä 0,5 h konsultaatiota.
      • Palvelulla varmistat, että merkittävissä yhtiökokouksen päätösvaltaan kuuluvissa asioissa on noudatettu soveltuvia lakeja ja että pöytäkirjasta käy yksiselitteisesti ilmi, että näin on tehty / mitä on tehty.
      • Lähetä täytetty pöytäkirja takaisin TALVEAlle. Saat asiantuntijan kommentit pöytäkirjasta viimeistään kahden arkipäivän sisällä siitä, kun pöytäkirja on toimitettu TALVEAan.

      Taso 3: Avaimet käteen -malli

      • Asiantuntijamme laatii ylimääräisen yhtiökokouksen pöytäkirjan antamiesi tietojen pohjalta.
      • Palvelu sisältää aloitustapaamisen sekä pöytäkirjapohjan laatimisen antamiesi tietojen pohjalta.
      • Työ sisältää yhteensä 2 h konsultaatiota. Mahdollisesta lisätyöstä sovitaan erikseen.

      Miten tuotteen ostaminen TALVEAn verkkokaupasta tapahtuu?

      1. Valitse haluamasi palvelutaso.
      2. Vie tuote ostoskoriin ja siirry kassalle viimeistelemään ostoksesi.
      3. Saat sähköpostiisi tiedon tilauksen onnistuneesta vastaanottamisesta. Sähköpostissa on latauslinkki pöytäkirjapohjalle. Pöytäkirja on ladattavissa viisi (5) kertaa.

      Lisäksi tuotetasoille 2 ja 3:

      1. Käsittelemme tilauksia arkipäivisin. Toimitamme toimeksiantosopimuksen sähköisesti allekirjoitettavaksi viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä.
      2. Toimeksiantokirjeen allekirjoittamisen jälkeen asiantuntijamme on sinuun yhteydessä ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.

      Muuta huomioitavaa

       

      • Tapaamiset järjestetään verkkotapaamisina.
      • Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero.

      Usein kysyttyä

      Miten pöytäkirjapohjan saa käyttöön ja missä muodossa?

      • Maksettuasi palvelun, saat välittömästi sähköpostiisi linkin, josta pöytäkirjapohja on ladattavissa.
      • Pöytäkirjapohja toimitetaan Word-asiakirjana.

      Kuka on palvelun asiantuntijana toimiva henkilö?

      • Asiantuntijana toimii KTM-taustainen tilintarkastaja tai auktorisoitu tilintarkastaja.

      Miksi käyttää apuna asiantuntijaa?

      Esimerkiksi kaikki yritysjärjestelyt, kuten sulautuminen ja jakautuminen sekä yhtiöjärjestyksen muuttaminen vaativat yhtiökokouksen tekemää päätöstä. Ylimääräisen yhtiökokouksen pöytäkirjassa tulee noudattaa tarkasti osakeyhtiölain ja yhtiöjärjestyksen asettamia vaatimuksia. Asiantuntija varmistaa, että kaikki lain edellyttämät asiat tulevat asianmukaisesti kirjatuiksi ja että pöytäkirja on juridisesti pätevä.

      Mikä on toimitusaikataulu tasojen 2 ja 3 palveluilla?

      • Tasolla 2 kommentit toimitetaan 2 arkipäivän sisällä siitä, kun asiakas on toimittanut pöytäkirjan kommentoitavaksi TALVEAan.
      • Tasolla 3 työn toteutus tapahtuu 1 viikon sisällä toimeksiannon hyväksymisestä, mikäli työn toteutus ei viivästy TALVEAsta riippumattomista syistä.
      • Kysy nopeammasta toimituksesta tilauksen yhteydessä.

      Keneen voin olla yhteydessä mahdollisissa ongelmatilanteissa?

      • Mahdollisessa ongelmatilanteessa ole yhteydessä palvelun vastuuhenkilöön Sari Leipälään, sari.leipala@talvea.fi tai p. 040 1911 545

      Palvelun tuottamisesta vastaa KTM Sari Leipälä

      Sari Leipälä
      KTM, Osakas
      040 191 1545
      sari.leipala@talvea.fi

      Sari vastaa TALVEAn laki- ja veroneuvontapalveluista. Sari on toiminut vuodesta 2018 erilaisissa neuvontatehtävissä ja omaa monipuolisen näkemyksen yrityksen ja yrittäjän juridisista ja verotuksellisista kysymyksistä.

      Sari Leipälä

      Kaipaatko lisätietoa? Soita minulle, niin keskustellaan aiheesta tarkemmin. 

      Sari Leipälä
      KTM, Osakas
      040 191 1545
      sari.leipala@talvea.fi

      Sari vastaa TALVEAn laki- ja veroneuvontapalveluista. Sari on toiminut vuodesta 2018 erilaisissa neuvontatehtävissä ja omaa monipuolisen näkemyksen yrityksen ja yrittäjän juridisista ja verotuksellisista kysymyksistä.

      Osta verkosta tai ota yhteyttä!

      TALVEAn verkkokaupasta ostat asiantuntijapalveluita helposti ja vaivattomasti. Voit myös jättää yhteydenottopyynnön alla olevalla lomakkeella, niin olemme sinuun pian yhteydessä.

      Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

      Tutustu TALVEAn tietosuojaselosteeseen. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

      TALVEA verkkokauppa

      Olemme vahvasta osaamisesta tunnettu asiantuntija- ja tilintarkastusyhteisö. Palvelemme asiakkaitamme kaikkialla Suomessa 25 vuoden kokemuksella.

      TALVEAn verkkokauppa tarjoaa helpon ja vaivattoman tavan vertailla ja ostaa asiantuntijapalveluita verkosta. Mikäli et löydä sopivaa palvelua, käy katsomassa palvelumme yrityksille ja julkishallinnolle tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

      Onko sinulla kysyttävää?

      Ota meihin yhteyttä:

      Miten ostaminen TALVEAn verkkokaupasta toimii?

      1. Tilaa tuote

      Vie tuote ostoskoriin. Siirry kassalle viimeistelemään ostoksesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi välittömästi onnistuneen tilauksen jälkeen.

      2. Hyväksy toimeksiantokirje

      Käsittelemme tilauksesi viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Lähetämme virallisen toimeksiantokirjeen sinulle allekirjoitettavaksi, mikäli estettä asiakkuuden hyväksynnälle ei ole.

      3. Työn aloitus

      Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä heti toimeksiantokirjeen hyväksymisen jälkeen ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.

      4. Maksaminen

      Työ laskutetaan toimeksiannon luonne huomioiden joko työn valmistumisen jälkeen, työn etenemisen mukaan tai ennakkolaskulla ennen työn aloittamista. Voit myös valita sopivimman maksutavan maksunvälittäjämme valikoimasta.

      Verkkokaupan yleiset sopimus- ja toimitusehdot

      TALVEAn yhteistyökumppaneita

      Miten ostaminen TALVEAn verkkokaupasta toimii?

      1

      Tilaa tuote

      Vie tuote ostoskoriin ja siirry kassalle viimeistelemään ostoksesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi välittömästi onnistuneen tilauksen jälkeen.

      2

      Hyväksy toimeksiantokirje

      Käsittelemme tilauksesi viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Lähetämme virallisen toimeksiantokirjeen sinulle allekirjoitettavaksi, mikäli estettä asiakkuuden hyväksynnälle ei ole.

      3

      Työn aloitus

      Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä heti toimeksiantokirjeen hyväksymisen jälkeen ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.

      4

      Maksaminen

      Työ laskutetaan toimeksiannon luonne huomioiden joko työn valmistumisen jälkeen, työn etenemisen mukaan tai ennakkolaskulla ennen työn aloittamista. Voit myös valita sopivimman maksutavan maksunvälittäjämme valikoimasta.