Chatbot Hei!
Tavoitat meidät chatissa arkisin klo 9-16

Hankintapäällikköpalvelu - Kustannustehokkuutta hankintoihin

Heräsikö kysyttävää?

Alkaen 3600,00 

(Alv 0 %)

Hankintapäällikköpalvelu

Onko hankintojen koordinoinnin ja johtamisen ulkoistaminen ajankohtaista? Vai haluaisitko sen sijaan ulkopuolisen ammattilaisen näkemyksen siitä, miten tehokkaasti hankintanne on organisoitu ja missä kohden prosesseja olisi mahdollista joko alentaa kustannuksia tai pienentää ostamiseen liittyviä riskejä?

TALVEAn ulkoistettu hankintapäällikkö on yrityksellesi nimetty hankinnan ammattilainen. Ulkoistettu hankintapäällikkö on helppo ja joustava tapa saada ammattimainen ja osaava henkilö yrityksen käyttöön juuri oikeaan aikaan ilman rekrytointiin liittyvää riskiä.

Palvelu sisältää ulkoistetun hankintapäällikköpalvelun valitsemasi palvelupaketin mukaan. Valittavanasi on kolme eri laajuista palvelupakettia organisaation tilanteen ja tarpeen mukaan.

Hankintapäällikköpalvelu

TALVEAn ulkoistettu hankintapäällikkö on yrityksellesi nimetty hankinnan ammattilainen. Palvelu sopii kaiken kokoisille yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille, joilla ei ole mahdollisuutta tai tarvetta oman henkilön palkkaamiseen, jotka tarvitsevat tukea hankintaprosessien kehittämiseksi tai vaikka vain väliaikaista resurssia tietyn projektinomaisen tehtävän toteuttamiseksi.

    Voit ostaa tuotteen myös ottamalla meihin yhteyttä 040 1911 545 / myynti@talvea.fi tai jättämällä yhteydenottopyynnön alla olevalla lomakkeella.

      TALVEA Avainlippu palvelu

      Hankintapäällikköpalvelu sisältää

      • Palvelu sisältää ulkoistetun hankintapäällikön palvelun valitsemasi palvelupaketin mukaan. Valittavanasi on kolme eri laajuista palvelupakettia: Mini 20 h/kk, Basic 40 h/kk, Super 70 h/kk.
      • Saat käyttöösi yrityksellesi nimetyn hankinnan moniottelijan, joka vastaa palvelun toteuttamisesta ja käytännön tekemisestä sekä toimii yhteyshenkilönä teidän ja TALVEAn välillä.
      • Palvelun tuottamisen taustalla toimii lisäksi aina tiimi, jonka ansiosta saamasi palvelu ei koskaan rajoitu yhden ihmisen osaamiseen. Tiimin osaaminen täydentää palvelua esim. erilaisissa hankinta- tai sopimusjuridiikkaan liittyvissä erityiskysymyksissä.
      • Hankintapäällikkö suunnittelee ja organisoi yrityksen hankintojen kokonaisuutta ja tekee itse sovittuja tehtäviä. Tyypillisesti palvelukokonaisuus sisältää hankintojen nykytilanteen selvittämistä ja kehittämistä, hankintojen raportointiin ja analysointiin liittyviä tehtäviä, räätälöityjä koulutus- ja konsultointitehtäviä, hankintojen- ja sopimushallinnan prosessien kehittämistä, hankinta- ja sopimushallinnan asiakirjojen laadintaa tai päivittämistä sekä muita yrityksen hankinnan ja johdon konsultointiin liittyviä tehtäviä.
      • Palvelukokonaisuuden tarkka sisältö sovitaan aina yrityksen tarpeiden mukaisesti.

      Jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella, mikäli palvelupaketit eivät vastaa yhtiösi tarvetta ja haluat räätälöidyn tarjouksen.

      Kaisa Kolu vastaa TALVEAn hankintapäällikköpalvelusta

      Kaisa Kolu
      Julkisten hankintojen asiantuntija, KTM
      kaisa.kolu@talvea.fi

      Kaisa vastaa TALVEAn hankintapäällikköpalvelusta. Kaisan yli 10 vuoden kokemus hankintojen- ja sopimushallinnan johto- ja kehittämistehtävistä takaa asiakkaille vahvan tuen heidän hankintoihin liittyviin tarpeisiin.

      Varaa aika maksuttomaan tarvekartoitukseen ja katsotaan yhdessä, voisinko olla avuksi!

      Keskustellaan yhdessä siitä, miten voisin auttaa hankintojen koordinointiin ja johtamiseen liittyvissä haasteissanne. Tarvekartoituksen jälkeen kerron voinko olla avuksi ja millä tavalla.

      Varaa aika maksuttomaan tarvetarkoitukseen tai jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella.

      Miten hankintapäällikköpalvelun ostaminen TALVEAn verkkokaupasta tapahtuu?

      1. Lisää tuote ostoskoriin ja viimeistele ostoksesi kassalla.
      2. Saat sähköpostiisi tiedon tilauksen onnistuneesta vastaanottamisesta.
      3. Tilauksia käsitellään arkipäivisin. Käsittelyn jälkeen saat sähköpostiisi allekirjoitettavaksi toimeksiantokirjeen, mikäli estettä asiakkuuden hyväksynnälle ei ilmene.
      4. Toimeksiantokirjeen allekirjoittamisen jälkeen asiantuntijamme on sinuun yhteydessä ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.
      5. Mikäli valitsit maksutavaksi laskun, työ laskutetaan toimeksiannon valmistumisen jälkeen tai kerran kuukaudessa työn etenemisen mukaan.

        Muuta huomioitavaa hankintapäällikköpalvelussa

        • Palvelun toteutus aloitetaan aikaisintaan 2 viikon kuluessa tilauksesta.
        • Sovitut tunnit on tasattavissa 3 kk jaksolla.
        • Työ toteutetaan ensisijaisesti etänä sähköisiä järjestelmiä hyödyntäen.
        • Palvelu on voimassa toistaiseksi toimeksiannon sopimisesta. Palvelun irtisanomisaika on 1 kk.
        • Palvelun laajuuden muutoksista voidaan sopia tarvittaessa erikseen. Muutokset astuvat voimaan sovitusti.
        • Mahdolliset matkakustannukset veloitetaan verohallinnon päätöksen mukaisesti.
        • Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero.
        • Ostaessasi hankintapäällikköpalvelun verkkokaupastamme, saat palvelulle 100 % tyytyväisyystakuun.

         

        TALVEAn tyytyväisyystakuu koskee kaikkia verkkokaupasta ostettuja konsultointipalveluja.

        Tyytyväisyystakuu tarkoittaa, että mikäli et ole tyytyväinen saamaasi palveluun, ei laskutettavaa työtäkään synny. Tyytymättömyyttä aiheuttavat asiat pyritään aina ensin ratkaisemaan avoimesti keskustellen. Jos kaikkia osapuolia tyydyttävää ratkaisua ei löydy, jätämme toimitetun, mutta laskuttamattoman työn takuun puitteissa laskuttamatta.

        Tilintarkastuspalvelut on rajattu takuun ulkopuolelle lainsäädännön ja hyvän tilintarkastustavan vaatimuksista johtuen.

        Hankintapäällikköpalvelulla asiantuntijuutta, laatua ja kustannustehokkuutta hankintoihin

        Onko aika ulkoistaa hankintojen koordinointi ja johtaminen?

         

        Hankintapäällikköpalvelu on joustava ja kustannustehokas ratkaisu väliaikaisiin tai nopeasti eteen tuleviin hankinnan resurssitarpeisiin tai projektinomaisiin tarpeisiin.

        Hankintapäällikköpalvelun tavoitteena on luoda tehokkaammat hankinta- ja sopimushallinnan prosessit, asiakirjat ja käytännöt, löytää sudenkuopat ja kehittää kokonaisuuksia, jotka tukevat organisaation menestystä pitkällä aikavälillä. Hankintapäällikköpalvelulla voidaan saada aikaan merkittäviä laadullisia parannuksia tai jopa suoraan konkreettisesti euroissa mitattavia säästöjäkin.

        Hankintapäällikköpalvelun sisältö ja vaiheet:

        Vaihe 1. Maksuton henkilökohtainen tarvekartoitus

        • Varaa aika henkilökohtaiseen tarvekartoitukseen. Voit luottamuksellisesti kertoa tilanteesi ja esittää asiantuntijalle hankintoihin- ja sopimushallintaan liittyvät tarpeesi.
        • Toteutetaan erikseen asiakkaan varaamana ajankohtana, etänä (kesto max. 30 min). Tapaaminen ei sido mihinkään.

        Varaa aika maksuttomaan tarvetarkoitukseen tai jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella.

          Vaihe 2: Asiantuntija-arvioon pohjautuva tarjous ongelman ratkaisevasta palvelusta

          • Asiakas saa tarvekartoituksen jälkeen asiantuntija-arvion siitä, voiko asiantuntija tarjota apua ja millaisella palvelulla.

          Vaihe 3: Valitun palvelun toteutus

          • Hankintapäällikköpalvelua toteutetaan ja seurataan erikseen yhdessä sovittujen tehtävien osalta ja sovitulla tavalla.
          Kaisa Kolu - Hankintapäällikköpalvelu

          Kaipaatko lisätietoa hankintapäällikköpalvelusta? Ota yhteyttä, niin keskustellaan aiheesta tarkemmin. 

          Kaisa Kolu
          Julkisten hankintojen asiantuntija, KTM
          kaisa.kolu@talvea.fi

          Kaisa vastaa TALVEAn hankintapäällikköpalvelusta. Kaisan yli 10 vuoden kokemus hankintojen- ja sopimushallinnan johto- ja kehittämistehtävistä takaa asiakkaille vahvan tuen heidän hankintoihin liittyviin tarpeisiin.

          Osta verkosta tai ota yhteyttä!

          TALVEAn verkkokaupasta ostat asiantuntijapalveluita helposti ja vaivattomasti. Voit myös jättää yhteydenottopyynnön alla olevalla lomakkeella, niin olemme sinuun pian yhteydessä.

          Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

          Tutustu TALVEAn tietosuojaselosteeseen. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

          TALVEA verkkokauppa

          Olemme vahvasta osaamisesta tunnettu asiantuntija- ja tilintarkastusyhteisö. Palvelemme asiakkaitamme kaikkialla Suomessa 25 vuoden kokemuksella.

          TALVEAn verkkokauppa tarjoaa helpon ja vaivattoman tavan vertailla ja ostaa asiantuntijapalveluita verkosta. Mikäli et löydä sopivaa palvelua, käy katsomassa palvelumme yrityksille ja julkishallinnolle tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

          Onko sinulla kysyttävää?

          Ota meihin yhteyttä:

          Miten ostaminen TALVEAn verkkokaupasta toimii?

          1. Tilaa tuote

          Vie tuote ostoskoriin. Siirry kassalle viimeistelemään ostoksesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi välittömästi onnistuneen tilauksen jälkeen.

          2. Hyväksy toimeksiantokirje

          Käsittelemme tilauksesi viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Lähetämme virallisen toimeksiantokirjeen sinulle allekirjoitettavaksi, mikäli estettä asiakkuuden hyväksynnälle ei ole.

          3. Työn aloitus

          Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä heti toimeksiantokirjeen hyväksymisen jälkeen ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.

          4. Maksaminen

          Työ laskutetaan toimeksiannon luonne huomioiden joko työn valmistumisen jälkeen, työn etenemisen mukaan tai ennakkolaskulla ennen työn aloittamista. Voit myös valita sopivimman maksutavan maksunvälittäjämme valikoimasta.

          Verkkokaupan yleiset sopimus- ja toimitusehdot

          TALVEAn yhteistyökumppaneita

          Miten ostaminen TALVEAn verkkokaupasta toimii?

          1

          Tilaa tuote

          Vie tuote ostoskoriin ja siirry kassalle viimeistelemään ostoksesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi välittömästi onnistuneen tilauksen jälkeen.

          2

          Hyväksy toimeksiantokirje

          Käsittelemme tilauksesi viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Lähetämme virallisen toimeksiantokirjeen sinulle allekirjoitettavaksi, mikäli estettä asiakkuuden hyväksynnälle ei ole.

          3

          Työn aloitus

          Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä heti toimeksiantokirjeen hyväksymisen jälkeen ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.

          4

          Maksaminen

          Työ laskutetaan toimeksiannon luonne huomioiden joko työn valmistumisen jälkeen, työn etenemisen mukaan tai ennakkolaskulla ennen työn aloittamista. Voit myös valita sopivimman maksutavan maksunvälittäjämme valikoimasta.