Chatbot Hei!
Tavoitat meidät chatissa arkisin klo 9-16

TALVEAn verkkokaupan kehitys: miksi ja miten? - TALVEA

TALVEAn verkkokaupan kehitys: miksi ja miten?

12 joulukuun, 2023
TALVEAn verkkokaupan kehitys - miksi ja miten?

Digitaalinen murros asettaa yritykset uudenlaisten haasteiden ja kilpailun eteen, kun ostokäyttäytymisen trendit ajavat B2B-kauppaa verkon suuntaan. Verkkokaupan kehitys on noussut keskeiseen asemaan myös niillä liiketoiminnan aloilla, joissa on uskottu kaupan syntyvän totuttuun tapaan puhelimen ja sähköpostin avustuksella. B2B-verkkokaupan kasvun kiihtyessä on tärkeä tiedostaa oman liiketoiminnan tuotteistus ja palvelumallit, sekä arvioida onko omassa toiminnassa esteitä verkkokauppaan siirtymiseksi.

TALVEAn verkkokaupan kehitystä on viety eteenpäin ihminen edellä. Kehitys tapahtuu niin asiakaskokemukseen kuin ylläpidettävyyteenkin vaikuttamalla. Tässä blogikirjoituksessa tarkastelemme B2B-verkkokaupan kehityksen merkitystä sekä keskeisiä kehityskohteita erityisesti TALVEAn näkökulmasta.

Miksi TALVEAn verkkokauppaa kehitetään?

 

TALVEAlla olemme sitoutuneet tuottamaan laadukkaita ja luotettavia ratkaisuja, jotta suomalaiset yritykset pystyvät menestymään. Uskomme, että verkkokauppaa kehittämällä saamme asiakaskokemuksen saumattomammaksi ja läpinäkyvämmäksi. Vaikka haluamme käyttää digitalisaation tarjoamia työkaluja apuna toiminnassamme, tavoitteemme on tehdä lopulliset kehitysratkaisut keskeisinä asiakkaalle tai henkilökunnallemme lisäarvoa tuottavasti.

Uskomme liiketoiminta-alamme palveluiden läpinäkyvällä avaamisella olevan hyötyä koko yhteiskunnalle. Verkkokaupan responsiivisuus ja saavutettavuus taas luovat pohjan tasavertaiselle kohtelulle. Hyvin suunniteltujen ja käytännössä testattujen ylläpito-, myynti-, ja palveluprosessien toteutus antaa meille mahdollisuuden tehdä työmme ensiluokkaisesti.

Verkkokaupan kehityksen TALVEA taival

 

Verkkokauppaa kehittäessämme tiedostimme tarpeen tehostaa yleisesti sivujen käytettävyyttä. Erilaisilla teknisillä ratkaisuilla ja sivun optimoinneilla pyrimme siihen, että sivujen latausajat pienenevät, eikä sivuja käytettäessä syntyisi muutenkaan ylitsepääsemättömiä esteitä. Sivujen optimoinnista on hyötyä kaikille asiakkaasta hosting-palveluntarjoajaan asti ja myös ympäristö kiittää.

Palveluidemme avaaminen yksiselitteisesti ja läpinäkyvästi on tuotteistuksen ytimessä. Meidän on yrityksenä tunnistettava toimintamalli, joka luo lisäarvoa asiakkaalle ja on selvästi eriytettävissä tuotteeksi. On myös meidän vastuullamme saada tämä tuote avattua niin selkeästi verkkokaupassamme, että asiakkaalla on kaikki edellytykset ymmärtää, mitä palvelua hän on ostamassa. Informaatioähkyn aikakaudella päädyimme eriyttämään tuotteiden tietoja pienempiin asiakokonaisuuksiin, joita asiakas voi omaan tahtiinsa tutkia eri välilehdiltä.

Erityisesti digitaalisia ratkaisuita tehdessä ei voi olla puhumatta tietoturvasta. Verkkokauppaa kehittäessä tietoturvallinen toteutus on ollut yksi tärkeimmistä kaikkiin kehitys- ja toteutusvaiheisiin vaikuttavista tekijöistä. Emme ole päätyneet ratkaisuihin ellemme ole pystyneet varmistamaan niiden tietoturvaa.

Yhteenveto

 

B2B-verkkokauppa ja ostokäyttäytyminen kaikilla liiketoiminnan aloilla ajaa yrityksiä digitaalisten ratkaisuiden pariin. TALVEAlla haluamme olla innovatiivisia ja tarjota laadukkaita sekä luotettavia ratkaisuja ihmisille. Verkkokaupan kehityksessä keskitymme käyttäjäkokemukseen, tuotteistukseen, teknisiin ratkaisuihin ja tietoturvaan.

TUTUSTU TALVEAN VERKKOKAUPPAAN

Uutisnostot

Ota yhteyttä osaavaan myyntiimme!

Räätälöidään sinulle sopiva palvelukokonaisuus.