Asiakaskyselyn tulokset kevät 2022

8 huhtikuun, 2022
Asiakaskyselyn tulokset kevät 2022

Systemaattinen toimintamalli käyttöön asiakastyytyväisyyden ymmärtämiseksi

 

Tammikuussa 2022 otimme käyttöön uuden toimintamallin asiakaspalautteen keräämiseksi. Asiakaskysely lähti alkuvuoden aikana ja lähtee jatkossa kaikille yritystarkastusasiakkaillemme automaattisesti tilintarkastuksen valmistumisen jälkeen. Projektiasiakkaiden asiakaskysely lähetetään kvartaaleittain.

Tammi-maaliskuun ajalta asiakastyytyväisyyttä ja suositteluhalukkuutta mittaava NPS oli 74. Tulokset kertovat, että 79 % vastanneista suosittelisi TALVEAn palvelua. Lukua voidaan pitää erinomaisena.

Lisätietoja, mikä NPS on, miten sitä mitataan ja mitä tulokset kertovat, löytyy esim. asiakaspalautteen keräämiseen erikoistuneen Trustmarylta.

 

Osaamista ja sujuvuutta arvostetaan

 

Kyselyssä kysyttiin myös, millä perusteella TALVEAn asiakas arvosanan valitsi. Vastauksissa nousivat esiin asiantuntemus ja yhteistyön sujuvuus.

”Hyvin tehty työ ja sovitussa aikataulussa. Hyvä ammattitaito!”
”Helposti lähestyttävä, asiantunteva, aina on saanut apua tarvittaessa”
”Toiminta on sujuvaa ja tilintarkastajalta saa selkeät vastaukset kysymyksiin.”
”Olen saanut hyvää ja asianmukaista palvelua. Palvelu on tuottanut meille lisäarvoa.”

Käy tutustumassa kokemuksiin ja uusimpiin julkisiin suosituksiin tarkemmin täällä.

 

Sujuva yhteydenpito ja hyvät neuvot pyydettäessä. Erinomaista yhteistyötä vuoden kiireisimpään aikaan.

Nina Karhama, Jyväskylä / Adiminister Group

 

Palautetta palvelun kehittämiseen

 

Palautekysely lähti myös yhteistyökumppaneille eli kirjanpitäjille ja isännöitsijöille, joiden kanssa asiakkaan tilintarkastus käytännössä tiiviissä yhteistyössä toteutetaan. Yhdessä palautteessa nousi esiin tarkastuksen käytännön toteutus siinä, miten pyydämme lisätietoja enemmän kuin muut tarkastajat yleensä. Vaikka kyse on yksittäisestä palautteesta, on haaste tunnistettavissa ja valitettavasti ehkä osa alan yleistä problematiikkaa.

Yhtiönä ja tilintarkastajina toimintamme perustuu korkeaan laatuun sekä vahvoihin ammatillisiin ja eettisiin toimintaperiaatteisiin, joista emme pysty emmekä halua tinkiä. Toisella puolella on tilintarkastuksen käytännön toteutuksen sujuvuus. Näiden kahden, välillä vastakkaisen tavoitteen kesken pyrimme tarkastuksen käytännön toteutuksessa noudattamaan toimintaperiaatetta Ammattimainen tarkastus maalaisjärkeä unohtamatta. Yleisen asiakaspalautteen perusteella olemme tässä työssä onnistuneet. Kuitenkin, kuten palautekin kertoo, jatkuvaa hereillä oloa tasapainoilu vaatii nyt ja varmasti aina.

 

Kiitos palautteesta!

 

Suuret kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille. Saamamme tieto on meille arvokasta, jotta voimme palvella asiakkaitamme jatkossa entistä paremmin.

Uutisnostot

Joulun aukioloajat

Joulun aukioloajat

Toimistomme ovat pääosin kiinni ajalla 23.12.2021-2.1.2022. Tuona aikana osa henkilöistämme...

lue lisää

Ota yhteyttä osaavaan myyntiimme!

Räätälöidään sinulle sopiva palvelukokonaisuus.