TALVEA mukana Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa

Sari Leipälä

TALVEA on mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä palvelumme taustalla.

– Lähdimme mukaan kampanjaan, koska olemme ylpeitä kotimaisesta taustastamme. Esimerkiksi kuntien tilintarkastuksissa olemme ainoa kotimainen palveluntarjoaja. Julkisilla hankinnoilla voidaan vaikuttaa merkittävästi ympäröivään yhteiskuntaan. Kun ostetaan suomalaisia tuotteita tai palveluja, ostetaan samalla työtä suomalaisille. Haluamme olla mukana kampanjassa haastamassa niin päättäjiä kuin kuluttajia ostamaan kotimaisia tuotteita ja palveluita, Marko Paasovaara kommentoi.

Ostamalla kotimaisia tuotteita ja palveluita tuetaan kotimaista yrittäjyyttä, luodaan uusia työpaikkoja ja kasvatetaan verotuloja Suomeen. Avainlippu-palvelun valinta on arvovalinta.

Kolmevuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon.

– Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja. Tämä usein unohtuu ostopäätöshetkellä. Kampanjan avulla pysäytämme asiakkaan ostopäätöksen äärelle. Opetamme tarkastamaan ostotilanteessa, onko tuotteessa tai palvelussa Avainlippu. Näin autamme asiakkaita tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja, kertoo kampanjan projektipäällikkö Merja Mantila Suomalaisen Työn Liitosta.

Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan 79 prosenttia suomalaisista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Tunnettuus yrityspäättäjien keskuudessa on 92 prosenttia. Suomalaisista suurin osa (71 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti.

Kampanjan verkkosivustolta löydät lisämateriaalia kampanjaan liittyen www.avainlippu.fi

Lisätietoja:

Sari Leipälä, asiakkuuspäällikkö, TALVEA Oy, p. 040 1911 545, sari.leipala@talvea.fi

Merja Mantila, projektipäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 330 3640, merja.mantila@suomalainentyo.fi

TALVEA on talous-, laki-, vero- ja tilintarkastuspalveluita tarjoava kotimainen ja yrittäjävetoinen yhtiö. TALVEA-yhtiöiden palveluksessa on noin 20 ihmistä yhteensä neljällä eri paikkakunnalla. TALVEAlla on 100 % kotimainen omistus ja johto.

Onhan siinä Avainlippu -kampanja on Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten yhteinen kolmivuotinen kampanja. Kampanjan tehtävänä on lisätä Avainlippu-alkuperämerkin tunnettuutta ja vaikutusta ostopäätöksiin.

Lisää tietoa kampanjasta: www.avainlippu.fi

Tutustu myös muihin blogi-kirjoituksiimme

Pin It on Pinterest