Heräsikö kysyttävää?

5500,00 

(Alv 0 %)

Sisäisen valvonnan ja riskienhallinnan alustava arviointi julkishallinnolle

Riskit ja kontrollit haltuun – Sisäisen valvonnan ja riskienhallinnan alustava arviointi on sisäisen tarkastuksen näkökulmasta toteutettu palvelu kunnan, kaupungin tai muun julkisen organisaation ylimmälle johdolle. Työn lopputuloksena asiakas saa arvion oman organisaation sisäisen valvonnan ja riskienhallinnan nykytilasta sekä mahdollisista kehittämiskohteista. Organisaation johto ja hallitus saavat ennen kaikkea objektiivisen ja riippumattoman selvityksen kuntalain vaatiman oman valvontavastuun arvioimiseksi. Palvelu on erinomainen työkalu organisaation ylemmälle johdolle oman toiminnan kehittämiseksi ja etenemisvaihtoehtojen hahmottamiseksi.

Sisäisen valvonnan ja riskienhallinnan alustava arviointi julkishallinnolle

Arvioinnin painopisteet määritetään asiakkaan kanssa ennen arvioinnin aloitusta. Näin pystytään keskittymään asioihin, joilla todetaan olevan eniten merkitystä organisaation tavoitteiden saavuttamisen ja toiminnan tehokkuuden näkökulmasta.

Arvioinnin painopisteet voivat kohdistua esimerkiksi joihinkin seuraavista:

  • Prosessit & toiminnan tehokkuuden arviointi: toimivatko prosessit tehokkaasti ja taloudellisesti? Onko tunnistettu keskeiset riskipisteet ja kontrollit?
  • Raportointi ja seuraaminen: tuottaako talouden raportointiprosessi oikeaa, riittävää ja oikea-aikaista informaatiota sisäisestä ja ulkoisesta raportoinnista?
  • Kontrollit: Ovatko kontrollit olemassa ja toimivatko riittävästi?
  • Onko yhtiön omaisuuden turvaamiseksi riittävät kontrollit?
  • Onko yhtiö tunnistanut toimintaympäristön riskit ja mahdollisuudet?
  • Onko yhtiön riskien arviointi määrämuotoista? Onko riskeihin vastaaminen strategian tavoitteiden mukaista? Ovatko valvontatoimenpiteet riittäviä ja hyvin dokumentoituja?
  • Onko informaatio ja tiedonkulku määrämuotoista ja selkeää?
  • Onko seurantatoimenpiteet laadittu ja jalkautettu asianmukaisesti?

 

Voit ostaa tuotteen myös ottamalla meihin yhteyttä 040 1911 545 / myynti@talvea.fi tai jättämällä yhteydenottopyynnön alla olevalla lomakkeella.

TALVEA Avainlippu palvelu

Sisäisen valvonnan ja riskienhallinnan alustava arviointi sisältää:

  • Aloituspalaveri vastuuhenkilöiden kanssa lähtötilanteen kartoittamiseksi.
  • Arviointisuunnitelman laatiminen keskustelun pohjalta mm. arvioinnin painopisteistä sopiminen.
  • Arvioinnin suorittaminen suunnitelman mukaan.
  • Kirjallinen raportti keskeisimmistä havainnoista ja mahdollisista toimenpidesuosituksista.
  • Loppupalaveri: raportin läpikäynti, mahdollinen tarkentaminen ja jatkosta sopiminen.

Miten ostaminen TALVEAn verkkokaupasta tapahtuu?

  1. Lisää tuote ostoskoriin ja viimeistele ostoksesi kassalla.
  2. Saat sähköpostiisi tiedon tilauksen onnistuneesta vastaanottamisesta.
  3. Tilauksia käsitellään arkipäivisin. Käsittelyn jälkeen saat sähköpostiisi allekirjoitettavaksi toimeksiantokirjeen, mikäli estettä asiakkuuden hyväksynnälle ei ilmene.
  4. Toimeksiantokirjeen allekirjoittamisen jälkeen asiantuntijamme on sinuun yhteydessä ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.
  5. Mikäli valitsit maksutavaksi laskun, työ laskutetaan toimeksiannon valmistumisen jälkeen tai kerran kuukaudessa työn etenemisen mukaan.
  • Työ sisältää laskennallista työaikaa 5 työpäivää.
  • Työssä sovellamme The Institute of Internal Auditors IIA:n ammattistandardeja, pääperiaatteita, eettisiä sääntöjä ja menetelmiä.
  • Tapaamiset toteutetaan ensisijaisesti verkkotapaamisina.
  • Mahdollisista matkakustannuksista sovitaan ja laskutetaan erikseen.
  • Hintoihin lisätään arvonlisävero.

Palvelun tuottamisesta vastaa CIA, CGAP, KHT, JHT Jukka Malkki

Jukka Malkki
KHT, JHT, CIA, CGAP
044 711 3593
jukka.malkki@talvea.fi

Jukan 17 vuoden kokemus vaativista tilintarkastustehtävistä yhdistettynä 7 vuoden sisäisen tarkastuksen kokemukseen, antavat asiakkaalle arvokasta näkökulmaa haastaviin tilintarkastustehtäviin.

TALVEAn tyytyväisyystakuu koskee kaikkia verkkokaupasta ostettuja konsultointipalveluja.

Tyytyväisyystakuu tarkoittaa, että mikäli et ole tyytyväinen saamaasi palveluun, ei laskutettavaa työtäkään synny. Tyytymättömyyttä aiheuttavat asiat pyritään aina ensin ratkaisemaan avoimesti keskustellen. Jos kaikkia osapuolia tyydyttävää ratkaisua ei löydy, jätämme toimitetun, mutta laskuttamattoman työn takuun puitteissa laskuttamatta.

Tilintarkastuspalvelut on rajattu takuun ulkopuolelle lainsäädännön ja hyvän tilintarkastustavan vaatimuksista johtuen.

5500,00 

(Alv 0 %)

Jukka Malkki - Julkishallinnon palvelut

Kaipaatko lisätietoa? Soita minulle, niin keskustellaan aiheesta tarkemmin. 

Jukka Malkki
KHT, JHT, CIA, CGAP
044 711 3593
jukka.malkki@talvea.fi

Jukka vastaa TALVEAn sisäisen tarkastuksen palvelusta sekä julkishallinnon palveluliiketoiminnasta. Jukka on työskennellyt 7 vuotta sisäisenä tarkastajana ja lisäksi 17 vuotta vaativissa tilintarkastustehtävissä. Asiakkaina ovat olleet sekä julkishallinnon organisaatiot että yksityiset yritykset.

Osta verkosta tai ota yhteyttä!

TALVEAn verkkokaupasta ostat asiantuntijapalveluita helposti ja vaivattomasti. Voit myös jättää yhteydenottopyynnön alla olevalla lomakkeella, niin olemme sinuun pian yhteydessä.

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tutustu TALVEAn tietosuojaselosteeseen. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

TALVEA verkkokauppa

Olemme vahvasta osaamisesta tunnettu asiantuntija- ja tilintarkastusyhteisö. Palvelemme asiakkaitamme kaikkialla Suomessa 25 vuoden kokemuksella.

TALVEAn verkkokauppa tarjoaa helpon ja vaivattoman tavan vertailla ja ostaa asiantuntijapalveluita verkosta. Mikäli et löydä sopivaa palvelua, käy katsomassa palvelumme yrityksille ja julkishallinnolle tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Onko sinulla kysyttävää?

Ota meihin yhteyttä:

Miten ostaminen TALVEAn verkkokaupasta toimii?

1. Tilaa tuote

Vie tuote ostoskoriin. Siirry kassalle viimeistelemään ostoksesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi välittömästi onnistuneen tilauksen jälkeen.

2. Hyväksy toimeksiantokirje

Käsittelemme tilauksesi viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Lähetämme virallisen toimeksiantokirjeen sinulle allekirjoitettavaksi, mikäli estettä asiakkuuden hyväksynnälle ei ole.

3. Työn aloitus

Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä heti toimeksiantokirjeen hyväksymisen jälkeen ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.

4. Maksaminen

Työ laskutetaan toimeksiannon luonne huomioiden joko työn valmistumisen jälkeen, työn etenemisen mukaan tai ennakkolaskulla ennen työn aloittamista. Voit myös valita sopivimman maksutavan maksunvälittäjämme valikoimasta.

Verkkokaupan yleiset sopimus- ja toimitusehdot

TALVEAn yhteistyökumppaneita

Miten ostaminen TALVEAn verkkokaupasta toimii?

1

Tilaa tuote

Vie tuote ostoskoriin ja siirry kassalle viimeistelemään ostoksesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi välittömästi onnistuneen tilauksen jälkeen.

2

Hyväksy toimeksiantokirje

Käsittelemme tilauksesi viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Lähetämme virallisen toimeksiantokirjeen sinulle allekirjoitettavaksi, mikäli estettä asiakkuuden hyväksynnälle ei ole.

3

Työn aloitus

Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä heti toimeksiantokirjeen hyväksymisen jälkeen ja sopii käytännön etenemisestä kanssasi.

4

Maksaminen

Työ laskutetaan toimeksiannon luonne huomioiden joko työn valmistumisen jälkeen, työn etenemisen mukaan tai ennakkolaskulla ennen työn aloittamista. Voit myös valita sopivimman maksutavan maksunvälittäjämme valikoimasta.